stupid? yeah

ini bener-bener bodoh, peraturan.. YA! peraturan sekolah gue itu peraturan paling bodoh yang pernah gue temuin! astaga!

pertama gue itu udah SMA, bukan anak kecil lagi ya Allah o/ gue gak abis pikir kenapa hp harus dikumpulin, dan menurut gue ini sama sekali gak masuk akal HAHAHA. screw my school

pertimbangan gua gak setuju itu

1. gue udah sma tau waktu waktu dimana harus belajar dan main hp

2. office sama kelas itu jauh

3. sekalipun ngumpulin hp juga pasti UJUNG-UJUNGNYA bawa hp 2

 

udahlah cuma itu yang pengen gua tulis, gua harap guru baca postingan ini /?

ok ini terlalu berani, tapi ini demi kenyamanan gua dan teman-teman juga dan ada beberapa solusi yang gua kasih kalau emang guru baca postingan ini.

 

1.HP taro aja dikelas, istirahat bisa kita ambil.

2.sama sekali gak ngumpulin hp

3.gaboleh bawa hp ( walaupun ujungnya pasti semua bawa hp )

Advertisements

Rice Milk Porridge

Well, today I don’t do fasting and I’m very hungry, there’s no fckn food in my house then I remembered I’ve watch Kaeun’s and E-young’s cooking class look-a-like on youtube, why don’t I trying? So I want to share to you all this my almost favorite food ㅋㅋㅋ~

 

Ingredients : 

1. Milk 

2. Water

3. Rice 

Its pretty simple aight~ 

Well I don’t know the dose so you can estimate it by yourself otl

 

How To Make Rice Milk Porridge 

 

1. You have to mix the water ands rice together, you can use blender to do it.

2. After you mix the water and rice you can mix it together with milk in the pot 

3. Use the low gas if you don’t want get your hand hurt ( in my case lol )

4. Keep stir it until the porridge thick and frothy 

5. You got your Rice Milk Porridge!!!!

Oh I forget, you can add sugar to the porridge when the porridge already done, don’t add any sugar or salt when you still stir the porridge.

 

So that’s all, its so easy to make it at home when you fckn hungry orz